maanantai 10. syyskuuta 2012

Lämmintä syksyyn

Minä oon jo pitkään ihastellut Moonkidsin ruskeaa veloursettiä, missä on raidalliset resorit. Enää pitkään aikaanhan tuota ei ole valmistettu edes. Ja nyt sitten olen saanut ystävältäni ruskea-keltaraidallista resoria ja pakko oli tehdä jonkinmoinen setti!

Eli ukkelille päiväkotiin ja toki muutenkin, pehmeä veloursetti. Kuvat on otettu kiireessä ja asettelut vinksin vonksin..

Housujen juttu on nuo kestoprässit.

Paidassa on etupuolella hihan ja etukappaleen saumassa tuota raitaresoria. Sen verran napakkaa tuo resori, että en takapuolelle edes laittanut. Noissakin joutui tekemään vähän juttuja. Eli mm. leikkelin nurjalta saumurin ommelta lopuksi pois (on tikattu kahteen kertaan päältä kiinni). Saa nähä joutuuko vielä vahvistamaan käytössä.

Kaulukseen halusin myös tuota kahta väriä, joten resori on tehty kahdesta  osasta. Ja kuten näkyy, niin aika ruman näköinen on nurjalta kun on kaiken väristä lankaa... Mutta mutta, ei tuonne nurjalle tarvihe kenenkään katsella ;)


Joku möntti jäänyt tuonne alle, vai korostaako vain aurinko tuota... Mutta yhtäkaikki, ihan jees setti tästä tuli, ainakin housuja tulee käytettyä varmaan paljon. Noita raitaresoreita kun löytyisi jostain sopuhintaan, aika tyyriitä ovat monessa paikassa.

Mukavaa alkavaa syksyistä viikkoa!

miku

8 kommenttia:

  1. Oi apua miten upea setti!!! Tosi onnistunut niin väri kun toteutus!!!

    VastaaPoista
  2. Ihana setti ja tuollaisia paitoja, jotka ovat hitusen paksumpia, mutta ei ole huppua, tarvitsee varmasti ainakin talvella puvun alle :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat nuo raitaresorit! Ja hauska tuo etusauman ´koriste´tere.

    VastaaPoista
  4. Minä moonkids fani olen myyty! Ihana!!

    VastaaPoista
  5. Hauska setti! Raitaresoreita on vaikea löytää ja tosiaan hinnoissa ovat..

    VastaaPoista
  6. Tosi kivan näköiset, ehdit säkin välillä ompelemaan :) mulla vaatii vielä totuttelua tämän työteon kanssa sovitella aikatauluja. kurkkaa mun blogiin, siellä on sulle jotain :)

    VastaaPoista
  7. Ihanan yksinkertainen, jossa mahtavia yksityiskohtia =) Hieno on!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :) Tervetuloa uudelleen!